2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  ESPAIS I EINES PER AL TREBALL COL·LABORATIU
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Activitat 1. Lectura de documents i reflexió sobre el concepte de col·laboració. Elaboració del producte digital amb els resultats.
Correcció i coherència, adequació als continguts, qualitat de les referències aportades, adequació del format de presentació, compliment de normes dortografia i gramàtica
45%
Debats Activitat 4. Participació en fòrums de lassignatura i en espais de comunicació en xarxa (Individual)
Participació i interacció als fòrums de l'assignatura Participació i interacció als espais de comunicació en xarxa Qualitat de les aportacions realitzades als espais de comunicació
10%
Proves pràctiques Activitat 2. Disseny duna experiència de col·laboració formal recolzada en lús de xarxes.
Grupal
Adequació a la presentació.
Correcció ortogràfica i gramatical.
Reflexió i autoavaluació.
Originalitat
45%
Altres Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Com a part de l'avaluació continuada, en aquells casos en què l'alumnat faci un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat.

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura.