Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
ESPAIS I EINES PER AL TREBALL COL·LABORATIU |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ESPAIS I EINES PER AL TREBALL COL·LABORATIU | Codi | 11665211 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Treballs | Activitat 1. Lectura de documents i reflexió sobre el concepte de col·laboració. Elaboració del producte digital amb els resultats. Correcció i coherència, adequació als continguts, qualitat de les referències aportades, adequació del format de presentació, compliment de normes dortografia i gramàtica |
45% | |
Debats | Activitat 4. Participació en fòrums de lassignatura i en espais de comunicació en xarxa (Individual) Participació i interacció als fòrums de l'assignatura Participació i interacció als espais de comunicació en xarxa Qualitat de les aportacions realitzades als espais de comunicació |
10% | |
Proves pràctiques |
Activitat 2. Disseny duna experiència de col·laboració formal recolzada en lús de xarxes. Grupal Adequació a la presentació. Correcció ortogràfica i gramatical. Reflexió i autoavaluació. Originalitat |
45% | |
Altres | Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. | ||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Com a part de l'avaluació continuada, en aquells casos en què l'alumnat faci un segon lliurament d'una activitat avaluable suspesa o no presentada, el lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, a la data que determini el professor només en aquells casos en què l'alumne es posi en contacte expressament per sol·licitar-la dins del període lectiu ordinari de l'assigantura. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat. Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística a totes les proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part del alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria, i finalment se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada a l'espai Moodle de l'assignatura. |