Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
EINES I TÈCNIQUES PER A LA RECOLLIDA I L'ANÀLISI DE DADES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | EINES I TÈCNIQUES PER A LA RECOLLIDA I L'ANÀLISI DE DADES | Codi | 11665212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Diferenciar les eines i tècniques de recollida de dades utilitzades en investigació educativa. | AC1 AC5 |
BC1 |
CC1 |
Saber recollir, analitzar i presentar dades qualitatives i quantitatives obtingudes de diferents fonts. | AC7 AC16 AC17 |
CC1 CC2 |
|
Saber utilitzar els diferentes paquets estadístics i programari actual per a l'análisis de dades quantitatives i qualitatives. | AC1 AC7 AC14 AC16 AC17 |
BC6 |
CC1 CC2 |
Saber aplicar correctament els aspectes ètics durant la presa i l'anàlisi de dades. | AC1 AC9 AC16 AC17 AC18 |
BC4 |
CC1 |
Saber diseñar la part metodològica d'un estudi de recerca o innovació original en concret, les parts de mostra, instruments i anàlisi de dades. | AC1 AC3 AC9 AC14 AC16 |
BC2 BC3 BC4 BC6 |
CC1 |