Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
EINES I TÈCNIQUES PER A LA RECOLLIDA I L'ANÀLISI DE DADES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | EINES I TÈCNIQUES PER A LA RECOLLIDA I L'ANÀLISI DE DADES | Codi | 11665212 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Selecció i disseny dinstruments per a la recollida de dades. |
1.1. Les eines i les tècniques en investigació educativa. 1.2. El procés de presa de decisions. Del paradigma a lanàlisi. 1.3. Aspectes ètics del procés. 1.4. Planificació de recollida i anàlisi de dades, i presentació de resultats. 1.5. Variables: definició, classificacions i relacions entre elles. 1.6. Tipologia dinstruments i tècniques de recollida de dades. |
2. Anàlisi quantitativa de dades. |
2.1. Definició i característiques de recerca quantitativa 2.2.Tipus de dades i de test quantitatius. 2.3. Validesa i fiabilitat dels instruments quantitatius 2.4. Anàlisi de dades quantitatives (exploratori, correlacional i inferencial) i mètodes estadístics per a la investigació educativa. 2.5. Paquets estadístics per a lanàlisi de dades quantitatives. |
3. Anàlisi qualitativa de dades. | 3.1. Definició i característiques de recerca qualitativa. 3.2.Organització i presentació de l'anàlisi de dades qualitativa. 3.3. Triangulació de dades en investigació educativa. 3.4. Anàlisi de dades qualitatives en investigació educativa. 3.5. Programari per a l'anàlisi de dades qualitatives. |