2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TRASTORNS EMOCIONALS EN EL CICLE VITAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
A10
A12
A13
B4
Es valorarà l'assitència, aixíc om les intervencions, la impliació i l'actitut de l’alumne i la preparació dels casos. 15%
Presentacions / exposicions
B5
C3
A partir d'un cas clínic, els alumnes realitzaran una exposició grupal en la que hauran d'especificar quins instruments d'avaluació concrets aplicarien. També hauran d'emetre un diagnòstic i discutir el diagnòstic diferencial. 35%
Treballs
A10
A12
A13
B4
C1
El treball consitirà en dissenyar un programa d'intervenció del cas clínic presentat en la exposició oral.
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Únicament hi haurà segona convocatòria dels treballs. Les altres activitats d'avaluació tenen convocatòria única.

Tant en l'exposició oral com en el treball, els alumnes hauran de descriure les tasques que ha realitzat cada integrant del grup, així com repartir entre els integrants del grup un 100% en funció de la contribució de cada integrant al treball o exposició grupal. Si la distribució és homogènia entre tots els integrants del grup, aquests tindran la nota atorgada pel professor. Si algun dels participants hagués contribuït en menor mesura que la resta, es ponderarà la nota del professor en aquest apartat

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluades. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant/a.