2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  AVALUACIÓ COGNITIVA EN NEUROPSICOLOGIA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A4 Pot extreure la informació més rellevant d'un article científic en l'àmbit de les alteracions del llenguatge i la memòria i comunicar adequadament tant de fora oral com escrita.
 A12 Coneix les principals alteracions del llenguatge i la memòria.
 A13 Coneix els supòsits i la metodologia de treball utilitzada en neuropsicologia cognitiva
Coneix i es familiaritza amb els principals mètodes i instruments dissenyats per a l'avaluació cognitiva de les alteracions del llenguatge i la memòria.
És capaç de seleccionar les proves adequades per a la realització d'una avaluació cognitiva en l'àmbit de les alteracions del llenguatge i la memòria.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B4 Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
 B6 En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió
 B7 Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
 C2 Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C3 Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa