Psicologia General Sanitària (2014) |
Assignatures |
TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | TRASTORNS EMOCIONALS I CONDUCTUALS EN INFANTS I ADOLESCENTS | Codi | 11685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes emocionals i conductuals en els diferents contextos. | |
A2 |
Treballa coordinadament amb altres professionals de la salut | |
A4 |
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes emocionals i conductuals en els diferents contextos. Busca i processa informació de forma adequada per a poder gestionar aquestes situacions psicopatològiques. | |
A12 |
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes emocionals i conductuals en els diferents contextos. | |
A13 |
És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes emocionals i conductuals | |
A15 |
És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes emocionals i conductuals | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar | |
B4 |
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B7 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte Estableix objectius clars pel projecte Planifica una avaluació dels resultats dels projectes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C3 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C4 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |