2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TRASTORNS DEL COMPORTAMENT ALIMENTARI
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària
 A2 Treballa coordinadament amb altres professionals de la salut
 A4 Busca i processa informació de forma adequada per a poder gestionar aquestes situacions psicopatològiques.
Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària
 A12 Detecta de forma precoç, avalua i diagnostica els problemes de la conducta alimentària
 A13 És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes de la conducta alimentaria
 A15 És capaç d'intervenir psicològicament davant els problemes emocionals i conductuals
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
 B2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
 B4 Pren decisions de manera encertada basant-se en dades
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
 B5 Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
 C2 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
 C3 Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric