2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Psicologia General Sanitària (2014)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 11685301
Ensenyament
Psicologia General Sanitària (2014)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
12 Treball fi de màster Segon AN
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Psicologia
Coordinador/a
MIRÓ MARTÍNEZ, JORDI
Adreça electrònica paloma.vicens@urv.cat
jaume.descarrega@urv.cat
perejoan.ferrando@urv.cat
josefa.canals@urv.cat
jordi.miro@urv.cat
margarita.torrente@urv.cat
jordi.tous@urv.cat
ester.sole@urv.cat
elenateresa.castarlenas@urv.cat
nuria.voltas@urv.cat
elisabet.sanchez@urv.cat
catarina.deoliveiratome@urv.cat
Professors/es
VICENS CALDERÓN, PALOMA
DESCARREGA FONT, JAUME
FERRANDO PIERA, PERE JOAN
CANALS SANS, JOSEFA
MIRÓ MARTÍNEZ, JORDI
TORRENTE TORNÉ, MARGARITA
TOUS PALLARÉS, JORDI
SOLE PIJUAN, ESTER
CASTARLENAS SOLÉ, ELENA TERESA
VOLTAS MORESO, NÚRIA
SÁNCHEZ RODRÍGUEZ, ELISABET
OLIVEIRA TOMÉ LOPES PIRES, CATARINA DE
Web
Descripció general i informació rellevant En termes generals, el Màster en Psicologia General Sanitària de la Universitat Rovira i Virgili pretén proporcionar els coneixements, habilitats i recursos que permetin l'exercici de la professió amb la qualitat tècnica i humana exigible, alhora que contribueix a la formació en investigació relacionada amb l'activitat clínica i assistencial primària del professional. És al voltant d'aquesta premissa sobre la qual es configura el Treball Final de Màster (TFM), i consisteix en la realització d'un treball individual, clínic i aplicat o de recerca, sobre les activitats específiques del psicòleg general sanitari. El TFM pot tenir dues orientacions, dirigit a la pràctica oa la investigació en salut. De manera específica, els objectius del TFM són: 1. Aprofundir i especialitzar-se en una àrea d'interès de les vinculades a la Psicologia general sanitària, per tal d'aplicar els coneixements i les habilitats adquirides en el màster. 2. Familiaritzar-se amb els procediments de la investigació: recerca documental (estat de la qüestió, hipòtesi), recollida de dades i anàlisi (quantitatiu o qualitatiu) i interpretació dels mateixos. 3. Redacció d'un informe clínic o d'investigació de nivell similar als informes de cas professionals o al d'un informe científic publicable en una revista, segons l'orientació del projecte.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent