2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013)
 Assignatures
  PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 Aei1 Comprèn els nivells de concreció de la planificació didàctica.
 Aei2 Coneix els models educatius i les seves metodologies.
 Aei4 Observa i analitza els contextos educatius.
Organitza els entorns d'aprenentatge i el treball en equip.
 Aei5 Organitza els entorns d'aprenentatge i el treball en equip.
 Aei9 Coneix els fonaments i història de l'educació i els elements que configuren l'acció educativa.
Identifica les condicions institucionals, legislatives i polítiques que emmarquen la pràctica educativa.
 Aei11 Observa i analitza els contextos educatius.
 Aei12 Identifica les condicions institucionals, legislatives i polítiques que emmarquen la pràctica educativa.
 Aep1 Comprèn els nivells de concreció de la planificació didàctica.
 Aep2 Comprèn els nivells de concreció de la planificació didàctica.
Organitza els entorns d'aprenentatge i el treball en equip.
 Aep6 Coneix els fonaments i història de l'educació i els elements que configuren l'acció educativa.
Coneix els models educatius i les seves metodologies.
Identifica les condicions institucionals, legislatives i polítiques que emmarquen la pràctica educativa.
 Aep11 Organitza els entorns d'aprenentatge i el treball en equip.
 Aep12 Observa i analitza els contextos educatius.
Identifica les condicions institucionals, legislatives i polítiques que emmarquen la pràctica educativa.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor
Comparteix i assumeix els objectius d’ aprenentatge proposats pel professor
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca
Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’ acord amb una sistemàtica
 B5 Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles.
 B6 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués
En les seves presentacions utilitza medis de suport
Sap respondre a les preguntes que se li formulen
El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal
Fa presentacions interessants i convincents
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C2 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics