Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11904005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura. Avaluació inicial de continguts de l'assignatura. |
Sessió Magistral | Presentació dels continguts/temari. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Anàlisi de casos: donada una situació concreta buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. Role playing a partir d'un cas. |
Treballs | Treball d'aprofundiment d'un tema de l'assignatura. |
Atenció personalitzada | Tutories personalitzades d'atenció a l'alumnat. |