Doble titulación de Grado en Educación Infantil y Educación Primaria (2013) |
Asignaturas |
LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2019_20 |
Asignatura | LA ESCUELA INCLUSIVA Y ATENCIÓN PRECOZ | Código | 11904005 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Formación básica | Primer | AN |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentació de l'assignatura. Avaluació inicial de continguts de l'assignatura. |
Sesión magistral | Presentació dels continguts/temari. |
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria | Anàlisi de documents audiovisuals, lectures i comentaris d'articles, etc. Anàlisi de casos: donada una situació concreta buscar possibles alternatives per tal d'ajustar la intervenció psicoeducativa. Role playing a partir d'un cas. |
Trabajos | Treball d'aprofundiment d'un tema de l'assignatura. |
Atención personalizada | Tutories personalitzades d'atenció a l'alumnat. |