Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | ESCOLA INCLUSIVA I ATENCIÓ PRIMERENCA | Codi | 11904005 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Assistència i participació activa a les pràctiques. Lectura d'articles. Comentari de documents audiovisuals. Role playing |
25% | |||||
Treballs |
|
Treballs d'aprofundiment sobre temàtica de la matèria | 25% | |||||
Proves mixtes |
|
Examen tipus test i una pregunta oberta del tema 1. | 20% | |||||
Proves objectives de tipus test |
|
Examen tipus test dels temes 2,3,4 i 5. | 30% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per aprovar l'assignatura cal obtenir una nota mínima de 5 en cada una de les proves. Hi haurà pla alternatiu a determinar entre professorat i alumnat, sempre i quan s'avisi de la seva intenció 15 dies després de començar el bloc, com a molt tard. Passat el termini s'haurà d'adequar al plantejament general de l'assignatura. |