Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I | Codi | 11904201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
MIei2 | Comprendre els components i les diferents metodologies del procés ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. | |
MIei3 | Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil | |
MIei4 | Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. | |
Aep10 | Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. | |
MIep4 | Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1 | Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |