Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013) |
Assignatures |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I | Codi | 11904201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Scott Windeatt, David Hardisty, and Diana Eastment, The Internet, 2000, Oxford University Press Aisha Walker and Goodith White, Technology Enhanced Language Learning, 2013, Oxford University Press Gordon Lewis, Bringing technology into the classroom, 2010, Oxford University Press Gordon Lewis, The Internet and Young Learners, 2004, Oxford University Press Robinson, Ken, School kills creativity, 29/12/2010, http:// www.ted.com/talks/ ken_robinson_says_schoo Churches, R., & Terry, R., NLP for teachers : how to be a highly effective teacher, 2007, Bancyfelin: Crown House Terry, R., Churches, R., & Mobbs, A., The NLP toolkit : innovative activities and strategies for teachers, trainers and school leaders., 2009, Bancyfelin: Crown House Bandler, R., & Grinder, J., Frogs into princes : neuro linguistic programming, 1979, Moab, Utah: Real People Press , Wikipedia article on mind mapping, 30/12/2010, http:// en.wikipedia.org/wiki/Mind_map Richards, J. C., & Rodgers, T. S., Approaches and methods in language teaching (2nd ed.), 2001, Cambridge: Cambridge University Press , Examples of Body Language, 03/01/2011, http:// deltabravo.net/custody/body.php Maguire, Tom, Surviving a Classroom Presentation, the non verbal way, 03/01/2011, http://www.xtec.net/ %7Ejmaguire/articles/survivin Rosen, Michael, We're going on a bear hunt, 2009, Barefoot Books |
Complementària |
Gilian Porter Lardousse, Role Play, 1987, Oxford University Press Colin Campbell and Hanna Kryszewska, Learner-based teaching, 1992, Oxford University Press Mary Slattery and Jane Willis, English for Primary Teachers, 2001, Oxford University Press Lightbown, Patsy; Spada, Nina Margaret, How languages are learned, 2006, Oxford University Press |