2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Doble titulació de Grau d'Educació Infantil i d'Educació Primària (2013)
 Assignatures
  COMPETÈNCIA COMUNICATIVA I INTERCULTURAL EN LLENGUA ESTRANGERA
   Fonts d'informació
Bàsica
  • Coyle, D., Hood, P., & Marsh, D. (2010). Content and language integrated learning. Ernst Klett Sprachen.
  • Coyle, D. (2006). “Developing CLIL: Towards a Theory of Practice”. In: CLIL in Catalonia, from Theory to Practice. APAC Monographs, 6, 5-29. Barcelona: APAC.
  • Ball, Ph., Kelly, K., and Clegg, J., (2015). Putting CLIL into Practice. Oxford Handbooks
  • Escobar Urmeneta, C. (2016). Aprendizaje integrado de contenidos y lengua. En D. Masats y L.
  • Nussbaum (Ed.), Enseñanza y aprendizaje de las lenguas extranjeras en educación secundaria obligatoria (pp.85-111)
  • Pladevall-Ballester, E. and Vallbona A. (2016). CLIL in minimal input contexts: development of receptive skills in early L2 learning. System, 58:37-48.
  • Lasagabaster, R., Ruiz, Y., (2010) CLIL in Spain: Implementation, Results and Teacher Training. Cambridge Scholars Publishing.
Complementària