2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006)
 Assignatures
  DISSENY DE MATERIALS MULTIMÈDIA PER A L`EDUCACIÓ
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Dues sessions magistrals introductòries per poder treballar els conceptes fonamentals d’aquesta matèria
Sessió Magistral Sessions via xarxa (els professors estan distribuïts per diferents universitats) per treballar els continguts teòrics de la matèria.
Seminaris Els seminaris seran espais per treballar els temes d’actualitat que vagin sorgint durant el desenvolupament del curs i que tenen a veure amb els avenços i darreres tendències tant educatives com tecnològiques.
Treballs Per tal de poder afavorir els aprenentatges, no només de les competències específiques sinó també de les generals i de les transversals, s’ha planificat una part important del treball en grup. Tant el món laboral com el de la recerca s’articulen al voltant de grups d’activitat en moltes ocasions interdisciplinars i transnacionals.
Resolució de problemes, exercicis Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura.
Pràctiques a través de TIC Talleres de:
-Audio i video digital
-Dreamweaver
-Hot Potatoes
-Introducción a la imagen fija digital: Photoshop.
Treball pràctic per treballar aquells aspectes instrumentals dels diferents mòduls de continguts relacionats amb el domini d’eines tecnològiques i/o maquinari-programari específic.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Aplicar, a nivell pràctica, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC.
Fòrums de discussió Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne.
Metodologies integrades Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc.