2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències de l`Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2006)
 Assignatures
  INVESTIGAR LA INSERCIÓ DE LES TIC A L`AULA:L`ESTUDI DE CAS COM A OPCIÓ METODOLÒGICA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Videoconferencias
Resolució de problemes, exercicis -Planteamiento de la investigación de estudio de caso. Realizado a través del foro.
-Revisión de los videos que se analizarán con posterioridad (video1, video2).
-Análisis del primer video utilizando el sistema de categorías comentado. Se hará en la sesión presencial. Los alumnos no presenciales deberán realizarlo por su cuenta
-Actividad final: análisis del segundo video (video2). Se utilizará el mismo sistema de categorías pero, tratándose de una situación diferente, habrá que comprobar hasta qué punto es válido o será preciso modificarlo y cómo.
Fòrums de discussió Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne.
Pràctiques a través de TIC Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC.
Metodologies integrades Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc.