2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Avaluació i Mesura de la Conducta (2007)
 Perfil de formació de la titulació

El màster es planteja els objectius formatius següents:

1. Capacitar els estudiants per desenvolupar o adaptar instruments de mesura en l’àmbit de la conducta tant aplicada com de recerca. Implica els coneixements tècnics i procedimentals necessaris en el desenvolupament i adaptació de proves.

2. Capacitar els estudiants per fer avaluació especialitzada en àmbits aplicats tenint en compte les particularitats de cadascun. Es donen els coneixements pertinents i necessaris que permeten l’avaluació en àmbits específics com el clínic, l’educatiu, de les organitzacions, etc.

3. Permetre l'adquisició de les habilitats per emprar les tecnologies actuals en mesura i avaluació. Implica conèixer els nous formats utilitzats en avaluació i mesura com poden ser l’administració de proves per Internet.

4. Fomentar una actitud de treball en equip que incorpori l’actitud crítica i la perspectiva multidisciplinària en els processos d’avaluació. Amb aquest objectiu es pretén que l’estudiant adquireixi una actitud objectiva i crítica que és absolutament necessària en el procés d’avaluació de la conducta.