2007_08
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Història (2001)
 Assignatures
  HISTÒRIA MODERNA UNIVERSAL II
   Avaluació
  Descripció Pes
Proves de Desenvolupament Seran un total de dos, distribuïdes al llarg del curs. En aquestes proves s'avaluarà la capacitat de l'alumne de desenvolupar un discurs clar i coherent dels temes tractats a l'aula. Es valorarà especialment si el dit alumne fonamenta i desenvolupa la seva resposta sobre altres fonts d'informació, mostrades a classe, o recollides per pròpia iniciativa. 80%
Proves pràctiques S'establiran a l'inici del curs. Es valorarà especialment la creativitat que demostri l'alumne, i la manera de combinar les explicacions ofertes a l'aula amb els coneixements adquirits a través de manuals diversos. 20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació es farà de forma contínua per tots aquells alumnes que segueixin presencialment almenys el 80% de les classes i participin de les activitats que es vagin generant. Les proves estaran espaiades en el temps de manera equitativa i seguint el programa. La nota final de l'assignatura dependrà de les qualificacions obtingudes a les diverses proves. L'avaluació contínua es durà a terme mitjançant diverses proves que es realitzaran durant tot el quadrimestre, amb la opció de recuperar algun d'aquests en la convocatòria de gener i setembre. Aquestes proves es divideixen en dues categories: proves de contingut teòric, on s'avaluaran els temes explicats a l'aula; i proves de contingut pràctic, a on s'avaluaran les capacitats de l'alumne a la hora de comentar textos i mapes. Les proves de contingut teòric seran dues, distribuïdes al llarg del quadrimestre, a on es valorarà especialment la capacitat de síntesi de l'alumne i la elaboració d'un discurs coherent sobre el tema plantejat. Les proves de contingut pràctic seran cinc, tres d'anàlisi i comentari d'un text relacionat amb l'assignatura, i dues d'anàlisi i comentari d'un mapa històric. Aquestes proves es desenvoluparan seguint les pautes donades en les classes pràctiques.