2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Geografia (2001)
 Assignatures
  ORDENACIÓ DEL TERRITORI I
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Identificar i diferenciar els diferents conceptes, escales i perspectives disciplinàries de l'Ordenació del Territori A2
A5
A9
A17
A19
A23
A24
A26
A27
A30
A31
B5
B6
B18
B20
B35
C5
Reflexionar sobre la necessitat de la multidisciplinarietat en la pràctica de la planificació territorial A5
A24
A26
A27
A29
A31
B5
B6
B13
B14
B18
B21
B35
C5
Diferenciar els diversos agents i regulacions que intervenen i/o condicionen la pràctica de l'ordenació del territori A3
A4
A5
A10
A11
A17
A19
A21
A27
A31
B6
B8
B11
B20
B27
B29
C3
Comprendre i analitzar la legislació i planificació urbanística existent a nivell català i espanyol. A5
A8
A11
A12
A16
A17
A18
A21
A23
A24
A25
A30
A31
B1
B4
B5
B6
B8
B11
B13
B18
B20
B27
B28
B29
B33
B35
C2
C3
C5
Identificar les diferents fases d'elaboració, gestió i avaluació d'un pla d'ordenació territorial, explicar les seves determinacions i analitzar-ne els continguts bàsics A5
A8
A9
A10
A11
A12
A16
A17
A18
A20
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A27
A31
B1
B4
B6
B8
B11
B13
B16
B18
B29
B35
C5
Discriminar la informació útil per a l'elaboració d'un pla d'ordenació del territori i aplicar-la en l'elaboració d'anàlisis territorials A1
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A21
A22
A23
A24
A25
A26
A28
A30
A31
B1
B2
B4
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B20
B21
B22
B23
B27
B28
B29
B30
B31
B32
B33
B34
B35
C2
C5
Formular i exposar gràficament diagnòstics territorials a partir d'una anàlisi prèvia A5
A8
A10
A11
A16
A17
A23
A24
A25
A26
A28
A29
A30
A31
B2
B4
B5
B8
B9
B10
B11
B13
B16
B18
B19
B20
B22
B23
B25
B27
B28
B31
B35
C2
C5
Obtenir, elaborar i expressar cartogràficament la informació necessària per a l'anàlisi i el diagnòstic territorials d'un espai concret A1
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A10
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A19
A21
A22
A23
A24
A25
A28
B2
B3
B4
B8
B10
B11
B12
B13
B16
B21
B22
B26
B28
B29
B31
B33
B35
C2
Responsabilitzar-se d'una part de treball col.lectiu i participar en l'elaboració conjunta de les diferents fases d'un pla d'ordenació A5
A6
A7
A23
A24
A25
A26
A27
B1
B2
B3
B4
B8
B9
B11
B12
B13
B16
B18
B21
B22
B23
B25
B26
B27
B30
B31
B32
B33
B34
B35