Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
TEORIES DE LA INFORMACIÓ II |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIES DE LA INFORMACIÓ II | Codi | 12111104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BERGANZA, M. R.; RUIZ, J. A. (Coordinadors) (2005): Investigar en comunicación. Guía práctica de métodos y tècnicas de investigación social en comunicación, Madrid, McGraw-Hill. BRYANT, J.; ZILLMANN, D. (comp.) (1996):Los efectos de los medios de comunicación. Investigadores y teorías. Barcelona: Paidós. BUSQUETS, J. (Coordinador) (2006): La recerca en comunicació. Què hem de saber? Quins passos hem de seguir? Barcelona, Editorial UOC. IGARTUA, J. J.; HUMANES, M. L.(2004): Teoría e investigación en comunicación social, Madrid, Síntesis. LOZANO, J. C.: (2007): Teoría e investigación de la comunicación de masas. México, Pearson Prentice Hall. MORAGAS, M. (1986): Sociología de la comunicación de masas. Barcelona: Gustavo Gili. 4 volums. SAPERAS, E. (1987): Los efectos cognitivos de la comunicación de masas. Barcelona: Ariel. WIMMER, R.; DOMINICK. J. (2001): Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación. México, International Thomson Editores. WOLF, M. (1992): Els efectes socials dels mitjans de comunicació de massa. Barcelona: Pòrtic. |
|
Complementària | |