2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ A LA CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Que l'alumnat obtingui una visió general i històrica del disseny gràfic i la producció artística contemporània, tot facilitant el marc conceptual per valorar-la estèticament.
Conèixer la producció artística contemporània des de l'arribada de la modernitat a la postmodernitat; els entrecreuaments entre aquella producció artística i el naixement i l'evolució del disseny gràfic; i les relacions entre el món de l'art, el disseny gràfic i la creativitat publicitària.
Obtenir eines de capacitació crítica davant dels fenòmens estètics
Adquirir cultura visual, tot desenvolupant la capacitat d'anàlisi de la sintaxi visual.
Interessar-se per la cultura artística contemporània, el disseny i el trinomi art–disseny gràfic-creativitat publicitària.