2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  IMATGE CORPORATIVA
   Competències
Codi  
A15 Capacitat i habilitat per establir un pla de comunicació per a una empresa o institució
A19 Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos
A20 Capacitat i habilitat per exercir com a experts en la gestió estratègica de la imatge corporativa d’una empresa
A21 Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació
A22 Capacitat i habilitat per utilitzar les tecnologies i les tècniques comunicatives, en els diferents mitjans o sistemes mediàtics combinats i interactius (multimèdia)
B5 Treballar de forma col·laborativa
B6 Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
B13 Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions
B14 Capacitat i habilitat per responsablitzar-se de l’àrea de comunicació d’un organisme o empresa.
B15 Capacitat i habilitat per donar forma creativa al missatge
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC
C3 Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món