2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  IMATGE CORPORATIVA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
L'objectiu del curs és aconseguir que els alumnes coneguin i puguin utilitzar les tècniques i els processos bàsics d'anàlisi, definició, gestió i comunicació de la pròpia imatge utilitzats per empreses i institucions. A15
A19
A20
A21
A22
Anàlisi de casos pràctics durant el quadrimestre i un treball de curs (fet en grup i plantejat com a molt tard a la quarta setmana de curs) consistent en la realització d'un document estàndard dels que s'utilitzen en el món professional (auditoria d'imatge, manual d'identitat, document estratègic de comunicació, pla anual, etc.) compaginat simulant l'aplicació d'una determinada identitat visual i lliurat en format PDF. B5
B6
B13
B14
B15
C2
C3