2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS
   Competències
Codi  
A1 Coneixement de les tècniques de gestió de les empreses de comunicació, amb especial atenció per les publicitàries i de relacions públiques, així com de la gestió de les àrees funcionals de la comunicació corporativa i publicitària a les empreses públiques i privades: aspectes jurídics, fiscals i de relacions laborals; finançament i comptabilitat.
A5 Coneixement de l’estructura dels mitjans publicitaris: les seves característiques, tipologies i problemàtiques.
A6 Coneixement tèoric i pràctic de l’anàlisi i la investigació d’audiències, així com de l’anàlisi, la selecció i la compra de suports i mitjans per a la planificació de la difusió publicitària
A18 Capacitat per definir i gestionar els pressupostos de comunicació per a la correcta imputació dels seus costos
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B5 Treballar de forma col·laborativa
B9 Planificació i organització
C2 Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC