2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Aquesta assignatura apropa l'estudiant a tractar d'optimitzar els recursos que una empresa anunciant destina a distribuir els missatges comercials publicitaris als mitjans de comunicació.   L'staff de mitjans és el penúltim estadi de l'estratègia publicitària. De res servirien la creativitat ni la producció publicitàries si no es traslladessin correctament als mitjans de comunicació susceptibles de suportar missatges comercials. De res tampoc serviria fer una bona planificació si la creativitat i l'estratègia publicitàries fossin de mala qualitat. El món publicitari, doncs, ha d'estar plenament interconnectat. Aquest curs ens permetrà conèixer els mitjans i els seus mecanismes operatius. A1
A5
A6
A18
B3
B5
B9
C2