Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ PUBLICITÀRIA I MITJANS PUBLICITARIS | Codi | 12112016 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
González Lobo, María Ángeles; Enrique Carrero (2003). Manual de planificación de medios. Madrid: ESIC (darrera edició actualitzada). Lectura obligatòria. Perlado Lamo de Espinosa, Marta (2006). Planificación de medios de comunicación de masas. Lectura obligatòria Moliné, Marçal (2000). La fuerza de la publicidad. Madrid: Cuadernos Cinco Días. Pérez Latre, Francisco J (2000). Planificación y gestión de medios publicitarios. Barcelona: Ariel. Sanz de la Tajada, Luis A.; Martorell, Fernando; Salgado, José A.; Vivas Valls, Luis. Las técnicas de seleción de medios. Barcelona: INP. |
|
Complementària | |