2012_13
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Publicidad y Relaciones Públicas (2001)
 Asignaturas
  ESTRUCTURA DE LA COMUNICACIÓN PUBLICITARIA
   Competencias
Código  
A2 Coneixement de les tècniques d’investigació i anàlisi de la naturalesa i les interelacions entre els subjectes de la comunicació publicitària: creatius, empreses, institucions, agències de publicitat i de relacions públiques, mitjans, suports i públics. Desenvolupament dels fonaments conceptuals de la direcció estratègica aplicats a la comunicació per objectius per a, des d’un plantejament metodològic, assistir als operadors que han de prendre decisions a la recerca d’eficàcia comunicativa.
A3 Coneixement de les tècniques de gestió de les empreses de comunicació, amb especial atenció per les publicitàries i de relacions públiques, així com de la gestió de les àrees funcionals de la comunicació corporativa i publicitària a les empreses públiques i privades: aspectes jurídics, fiscals i de relacions laborals; finançament i comptabilitat.
A15 Capacitat i habilitat per establir un pla de comunicació per a una empresa o institució
A16 Capacitat i habilitat per a l’exercici liberal de la professió
A19 Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos
A20 Capacitat i habilitat per exercir com a experts en la gestió estratègica de la imatge corporativa d’una empresa
A21 Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació
B2 Resoldre problemes de forma efectiva
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B4 Treballar de forma autònoma amb iniciativa
B5 Treballar de forma col·laborativa
B9 Planificació i organització
B10 Capacitat de lideratge