2015_16
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II
DADES IDENTIFICATIVES 2015_16
Assignatura (*) FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II Codi 12112020
Ensenyament
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 3 3 Troncal Cinquè 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Adreça electrònica
Professors/es
Web
Descripció general i informació rellevant Durant aquest curs l'alumne ficarà en pràctica els coneixement del Màrqueting operatiu que s'anirà veient a classe. Tota l'estratègia del màrqueting i el seu anàlisi porta el seu fi al màrqueting mix.
Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant, en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent