2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicació del programa i funcionament de l'assignatura. Introducció general als blocs temàtics que tractarem durant el quadrimestre.
Sessió Magistral La metodologia que bàsicament s'utilitza durant el curs és la presentació i desenvolupament teòric dels temes introduits en el programa
Treballs A la part final de la classe sempre es dedica una part a explicar el desenvolupament del projecte de curs, així com resoldre dubtes i comentar aspectes varis sobre el treball de curs que es fa en grup.
Estudis previs Per altra banda, s'utilitzaran videos, casos i articles per tal d'organitzar diversos debats i comentaris entre tots els alumnes.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària De totes formes, la presentació teòrica dels temes sempre anirà acompanyada d'exemples pràctics i reals. Experiències professionals actuals del professor.