2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral EXAMEN FINAL: prova teòrica tipus test i amb preguntes curtes. Puntuable a partir d’un 5 amb un pes del 45% sobre la nota global.
Treballs TREBALL: tots els alumnes hauran de presentar un treball a final de curs sobre un possible projecte de negoci. Aquest treball es desenvolupa segons el guió de continguts que es facilitarà a classe. Serà puntuable a partir d’un 5 i tindrà un pes del 45% sobre la nota global.
Estudis previs Lectures i comentaris de casos que els alumnes han d'entregar al professor. Són exercicis de desenvolupament temàtic de 2 o 3 pàgines com a màxim. Aquests exercicis complementenles dues proves anteriors.
Altres

ASSISTÈNCIA A CLASSE: es controlarà i compta per l'avaluació final.

Tindrà un pes sobre la nota del 10%.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

·      Per tal d'aprovar l'assignatura cal superar SEMPRE les dues proves mínimament amb un 5. ·      Si només es supera una de les dues proves, no es fa mitja (figura un suspens) i l'alumne haurà de presentar-se a la segona convocatòria només a la part de l'assignatura que no hagi superat.  Es guarda la primera nota i si supera l'altra part a la segona convocatòria, aleshores es fa la mitja que donarà la nota final. ·      Si no s'ha superat  la segona part a la segona convocatòria, no es guarda cap nota i l'alumne ha de tornar a superar les dues proves un altre cop a la següent convocatòria: fer l'examen i realitzar un altre treball. En aquest cas, el treball s'ha de fer a títol individual. ·      En cas que no hagi superat cap de les dues parts de l'assignatura, o que no s'hi hagi presentat, caldrà presentar-se a la següent convocatòria a l'examen final i amb el corresponent  treball realitzat a nivell individual.