2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES EN L'ÀMBIT LOCAL
   Continguts
Tema Subtema
1. Ubicació de l’àmbit local. Principals sectors econòmics i empresarials. Les tasques comunicatives que realitzen.
2. Inconvenients i estratègies per la petita empresa: flexibilitat, segmentació, i tracte directe amb el client.
3. El Màrqueting Directe. Mailings. Bases de dades.
4. Merchandising. Col•locació del producte en el punt de venda. Escaparatisme.
5. La publicitat en el punt de venda.
6. Coneixement del Públic Objectiu. Segmentació en l’àmbit local.
7. Els mitjans de comunicació locals (televisió, premsa, ràdio...) i els mitjans below the line.
8. Tècniques de comunicació a través de les noves tecnologies: campanyes de correu electrònic, pàgines web, blogs corporatius, newsletters, llistes de distribució, etc.
9. El Palau de Fires i Congressos de Tarragona.
10. Les accions de publicitat i relacions públiques de les Administracions Públiques locals.
11. Agències de publicitat i comunicació locals.