Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ POLÍTICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | COMUNICACIÓ POLÍTICA | Codi | 12112222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
MUÑOZ ALÑONSO, A.; ROSPIR, I (Dr.), Comunicación política, Madrid, Universitas, 1995 BERROCAL, S. (Coord.):, Comunicación política en televisión y nuevos medios, Barcelona, Ariel, 2003 CANEL; M. J.:, Comunicación política. Tècnicas y estrategias para la sociedad de la información, Madrid, Tecnos, 1999 GAUTHIER, G.; GOSSELIN, A.; MOUCHON, J. (Comps.), Comunicación y política, Barcelona, Gedisa, 1998 IZURIETA, R.; PERINA, R.; ARTERTON, C., Estrategias de comunicación para gobiernos, Buenos Aires, Crujía, 2002 DEL REY, La comunicación política, Madrid, Eudema, 1989 La era de la propaganda. Uso y PRATKANIS, A.; ARONSON, E., La era de la propaganda. Uso y abuso de la persuasión, Barcelona, Paidos, 1994 PERICOT, J.; CAPDEVILA, A., La evolución del discurso persuasivo electoral en televisión, Barcelona, Revista Formats CRESPO, I. (dir.), Las campañas electorales y sus efectos en la decisión de voto, Valencia, Tirant Lo Blanc, 2004 BRYABT, J.; ZILLMANN, D. (Comp.), Los efectos de los medios de comunicación, Barcelona, Paidos, 1996 MAAREK, P. J., Marketing político y comunicación, Barcelona, Paidos, 1997 MARTIN, L., Marketing político. Arte y ciencia de la persuasión en democracia, Barcelona, Paidos, 2002 SAMPEDRO, V., opinión pública y emocracia deliberativa. Medios, sondeos y urnas, Madrid, Istmo, 2000 |
Complementària | |