2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  DRET DE LA PUBLICITAT
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Durant la primera sessió, s'explica la metodologia seguida per impartir l'assignatura (PBL) i es fan activitats grupals de presentació. S'aprofita per presentar i explicar el contracte d'aprenentatge que signarà l'alumne si està d'acord amb els seus continguts. L'assistència és obligatòria.
Sessió Magistral Durant el curs, un catedràtic de dret mercantil especialista en dret de la publicitat imparteix una sessió magistral sobre un aspecte del dret de la publicitat
Metodologies integrades L'assignatura s'impartirà amb el mètode PBL. El professor plantejarà un problema als alumnes que resoldran seguint un procediment: aclariment terminològic, activació del coneiement previ, pluja d'idees, fixació dels objectius d'aprenentatge i posada en comú de l'estudi dels objectius d'aprenentatge.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Una de les sessions del curs es duu a terme dins l'aula d'informàtica per visitar les planes web relacionades amb els aspectes més rellevants del dret publicitari. Sobre aquesta sessió es fa un treball i un comentari de text.
Pràctiques de camp/sortides Una de les sessions del curs consisteix a visitar la biblioteca de la FCJ. Allí, la responsable de la biblioteca explica els estudiants el funcionament del catàleg bibliotecari i de les bases de dades, fent una especial referència a la base de dades Westlaw.
Fòrums de discussió El professor penjarà al Fòrum qüestions d'actualitat relacionades amb el dret de la publicitat per a que els alumnes donin la seva opinió.