Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
DRET DE LA PUBLICITAT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DRET DE LA PUBLICITAT | Codi | 12112237 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Durant la primera sessió, s'explica la metodologia seguida per impartir l'assignatura (PBL) i es fan activitats grupals de presentació. S'aprofita per presentar i explicar el contracte d'aprenentatge que signarà l'alumne si està d'acord amb els seus continguts. L'assistència és obligatòria. |
Sessió Magistral | Durant el curs, un catedràtic de dret mercantil especialista en dret de la publicitat imparteix una sessió magistral sobre un aspecte del dret de la publicitat |
Metodologies integrades | L'assignatura s'impartirà amb el mètode PBL. El professor plantejarà un problema als alumnes que resoldran seguint un procediment: aclariment terminològic, activació del coneiement previ, pluja d'idees, fixació dels objectius d'aprenentatge i posada en comú de l'estudi dels objectius d'aprenentatge. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Una de les sessions del curs es duu a terme dins l'aula d'informàtica per visitar les planes web relacionades amb els aspectes més rellevants del dret publicitari. Sobre aquesta sessió es fa un treball i un comentari de text. |
Pràctiques de camp/sortides | Una de les sessions del curs consisteix a visitar la biblioteca de la FCJ. Allí, la responsable de la biblioteca explica els estudiants el funcionament del catàleg bibliotecari i de les bases de dades, fent una especial referència a la base de dades Westlaw. |
Fòrums de discussió | El professor penjarà al Fòrum qüestions d'actualitat relacionades amb el dret de la publicitat per a que els alumnes donin la seva opinió. |