2009_10
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  DRET DE LA PUBLICITAT
   Avaluació
  Descripció Pes
Metodologies integrades El professor avalua la participació de tots els alumnes en totes les sessions, tenint en compte les competències que es pretén que l'alumne adquireixi un cop acabat el curs. 40%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques El professor avalua l'assistència a classe i el treball lliurat per part de l'estudiant. 5%
Pràctiques de camp/sortides El professor avalua l'assistència a classe i com l'estudiant integra els coneixements adquirits per resoldre els problemes durant el curs 10%
Fòrums de discussió El professor avalua la quantitat i la qualitat de les aportacions fetes per l'estudiant al fòrum 10%
Atenció personalitzada Durant les hores d'atenció personalitzada, el tutor revisarà la carpeta d'aprenentatge de l'estudiant. L'intercanvi d'impressions entre el tutor i l'estudiant té importància per l'avaluació final de la carpeta 5%
Altres

L'alumne ha de presentar al final de curs la carpeta d'aprenentatge que haurà estat revisada al menys dos cops durant el curs.

30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria