Filologia Catalana (2001) |
Assignatures |
EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2008_09 |
Assignatura | EDICIÓ FILOLÒGICA DE TEXTOS CATALANS | Codi | 12122223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Introduir l'alumne al coneixement de la teoria general de l'escriptura | A1 A2 A10 A11 A13 A14 A15 A17 A18 |
B1 B3 B4 |
C5 |
Introduir l'alumne al coneixement dels elements de l'alfabet llatí tipogràfic com a forma desenvolupada del sistema alfabètic llatí. | A1 A3 A9 A10 A12 A13 A14 A15 A17 |
B1 B3 |
C5 |
Introduir l'alumne al coneixement de la teoria ortogràfica del català modern i el seu desenvolupament històric. | A1 A2 A3 A9 A12 A13 A14 A15 A17 |
B1 B3 B4 |
C5 |
Introduir l'alumne al coneixement teòric i pràctic de l'ortotipografia catalana com a conjunt de recursos, usos i convencions pels quals es regeix l'escriptura del català mitjançant els caràcters tipogràfics. | A1 A2 A3 A9 A10 A13 A14 A15 A17 |
B1 B3 B4 |
C5 |