Filología Hispánica (2001) |
Asignaturas |
ESPAÑOL COMO SEGUNDA LENGUA |
Objetivos de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2012_13 |
Asignatura | ESPAÑOL COMO SEGUNDA LENGUA | Código | 12132225 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Cr.Teoría | Cr.Prácticos | Tipo | Curso | Periodo | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Optativa | Segundo |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Objetivos | Competencias | ||
Adquirir les bases metodològiques per orientar la formació cap a l'ensenyament d'espanyol com a L2 | A9 A11 |
B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Conèixer i analitzar els recursos, les estratègies i els materials per la classe d'espanyol com segona llengua | A1 A4 A5 A7 A8 A9 A11 A15 A16 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Adquirir els coneixements teòrics i pràctics bàsics per orientar la propia formació cap a l'ensenyament d'espanyol com a L2 | A4 A5 A8 A9 |
B1 B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B13 |
C5 |
Ser conscient dels problemes a què s'enfronta un alumne de L2. | B2 B3 |
||
Veure l'ensenyament d'un idioma com a quelcom més que l'ensenyament d'una gramàtica. | B1 B11 B12 B13 |