2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Periodisme (2004)
 Assignatures
  TEORIA I TÈCNICA DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Competències
Codi  
A8 Coneixement dels mètodes del pensament creador i la seva aplicació al procés de comunicació publicitària: escoles, mètodes i tècniques.
A11 Coneixement de l’ètica i la deontologia professional de la publicitat i de les relacions públiques així com del seu ordenament jurídic
A14 Capacitat i habilitat per exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assitint-lo de manera continuada abans, durant i després de la realització de les seves accions de comunicació
A21 Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació
B3 Aplicar pensament crític, lògic i creatiu
B6 Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
B9 Planificació i organització
B11 Motivació per la qualitat
B12 Presa de desicions
B13 Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions
B15 Capacitat i habilitat per donar forma creativa al missatge
C5 Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia