Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Periodisme (2004) |
Assignatures |
TEORIA I TÈCNICA DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | TEORIA I TÈCNICA DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12112021 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Agee, W.K.; Ault, P.H.; Cameron, G.T. i Wilcox,D.L. 2001. Relaciones Públicas. Estrategias y tácticas. Madrid: AddisonWesley. Arceo, J.L. 1999. Tratado de Publicidad yRelaciones Públicas. Madrid: ICIE. Breakenridge, D.2008. PR 2.0 New Media, New Tools,New Audiences. New Jersey: FT Press. Center, A. H. & Jackson, P. 2003. PublicRelations Practices. Managerial Case Studies and Problems. New Jersey : Prentice Hall. Davis , A. 2004. MasteringPublic Relations. New York:Palgrave Macmillan. Fernández Cavia,J. i Huertas, A. 2009. Redacción en Relaciones Públicas. Madrid: Pearson/PrenticeHall. Grunig, J.E. i Hunt, T. 2003. Dirección deRelaciones Públicas. Barcelona: Gestión 2000. Harrison, S. 2002. Relaciones Públicas: unaintroducción. Australia: Thomson. L’Etang, J. &Pieczka, M. 2006. Public Relations. Critical Debates andContemporary Practice. New Jersey : LaurenceErlbaum Associates. Meerman Scott,D. 2009. The New Rules of Marketing & PR. 2ª ed. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc. Morley, M. 2002.How to manage your Global Reputation. A guide to the dynamics ofInternational Public Relations. 2ª ed. Bristol: Palgrave. Safko, L. andBrake, D.K. 2009. The Social Media Bible. Tactics, tools & strategies for business success. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc. Tench, R. and Yeomans, L. 2006. Exploring Public Relations. Essex: Pearson Education Limited. Theaker, A. 2001. The Public Relations Handbook. London: Routledge. Wilcox, D.; Cameron, G.& Xifra, J. (2006). Relaciones Públicas. Estrategias y Tácticas. Madrid: Pearson/Addison Wesley. Xifra, J. 2007. Técnicas de las Relaciones Públicas. Barcelona: UOC. |
|
Complementària | |
ADECEC (1997): El libro práctico de la comunicación y las relaciones públicas. Folio, Barcelona. Atkin, C.K. i Rice, R.E. (2001): Public communication campaigns. SAGE, Thousand Oaks. Black, S. (1994): Las relaciones públicas. Un factor clave de gestión. Ed. Hispano Europea, Barcelona. (1999): ABC de las relaciones públicas. Todos los secretos y fundamentos de las relaciones públicas. Gestión 2000, Barcelona. Broom, G.M.; Cutlip, S.M.; Center, A.H. (2001): Relaciones públicas eficaces. Gestión 2000. Barcelona. Elías Monclús, J. (1990): Modelos sobre relaciones públicas antes del megamárketing. Vicens-Vives, Barcelona. Green, A. (2001): Creativity in Public Relations. Kogan Page, London. Heath, R.L. (2000): Handbook of Public Relations. SAGE, California. Kendall, R. (1996): Public Relations Campaign Strategies. Planning for implementation. HarperCollinsCollege Publishers. University of Florida. Lozano, F. (1991): Manual práctico de relaciones públicas. Revista Internacional de Comunicación, Madrid. Middleberg, D. (2001): Relaciones Públicas en un mundo interconectado. Estrategias de comunicación para triunfar en el espacio digital. Deusto, Bilbao. Oliver, S. (2001): Public Relations Strategy. The Institute of Public Relations, London. Pavlik, J.V. (1999): La investigación en Relaciones Públicas. Gestión 2000, Barcelona. Phillips, D. (2001): Online Public Relations. The Institute of Public Relations, London. Ries, A. (2002): The Fall of Advertising and the rise of PR. HarperBusiness, New York. Seitel, F.P. (2002): Teoría y práctica de las relaciones públicas. Prentice Hall, Madrid. Solano, L. (1999): Tratado de Relaciones Públicas. Gestión 2000, Barcelona. Sotelo, C. (2001): Introducción a la comunicación institucional. Ariel, Barcelona. Turner, S. (1989): Guía de Relaciones Públicas. Deusto, Madrid. Uribe, C.E. de (2002): Metodología i gestió de crisi en el context de les relacions publiques: anàlisi i aplicació de la Future Search Conference. UAB, Fac. Comunicació, Barcelona. Xifra, J. (1999): Les RRPP. Ciència del diàleg. Universitat de Girona. Girona. Xifra, J. (2000): Teories i models de les Relacions Públiques. Ed. Comunicació Edicions, València. Xifra, J. (2003): Teorías y estructura de las relaciones públicas. McGraw-Hill, Madrid. |