Periodisme (2004) |
Assignatures |
COMPAGINACIÓ I EDICIÓ DE PUBLICACIONS IMPRESSES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | COMPAGINACIÓ I EDICIÓ DE PUBLICACIONS IMPRESSES | Codi | 12152007 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
En el temari de l’assigantura s’inclou la definició dels conceptes i del glossari que utilitza actualment aquesta indústria, sense oblidar una breu pinzellada històrica que permeti a l’alumne entendre com la tecnologia ha evolucionat fins a les solucions actuals. La proposta permet que un futur professional de la comunicació —ja sigui integrat en un gran equip detreball, o com a productor individual— pugui desenvolupar una públicació impresa, no solament tècnicament, sinó també conceptualment. |