2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Periodisme (2004)
 Assignatures
  ESTRUCTURA I CANVI SOCIAL EN LES SOCIETATS AVANÇADES
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs La realització d’un article científic sobre un dels subtemes de l’assignatura. El tema a tractar podrà ser escollit lliurement per part de l’alumnat, una vegada proposat al professor. Aquest article ha de tenir entre 15 i 20 pàgines d’extensió i ha de presentar formalment els apartats d’un article científic d’una revista (s’exposaran a classe en les primeres hores introductòries). Aquest article individual es lliurarà al professor l’últim dia de classe. 60%
Presentacions / exposicions Presentacions orals/visuals de treballs individuals i/o en grup sobre els continguts del temari. 40%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a l'alumnat que no pot seguir la marxa normal del curs i, per tant, l'avaluació contínua: els alumnes que no puguin venir a classe, hauran de parlar necessàriament amb el professor/a durant les dues primeres setmanes del curs per tal de parlar de les activitats avaluables. Les activitats a realitzar seran les següents:

- La lectura obligatòria d'un llibre proposat per la professora i el lliurament d'un treballecensió sobre unes preguntes que indicarà la professora. Aquesta activitat puntuarà, en la nota final, amb un 10%.

- La realització d'un article científic sobre un dels subtemes de l'assignatura. El tema a tractar podrà ser escollit lliurement per part de l'alumnat, una vegada proposat a la professora. Aquest article ha de tenir entre 15 i 20 pàgines d'extensió i ha de presentar formalment els apartats d'un article científic d'una revista (s'exposaran a classe en les primeres hores introductòries). Aquest article individual es lliurarà a la professora l'últim dia de classe. Aquesta activitat puntuarà, en la nota final, amb un 20%.

- Una prova final individual escrita que es farà coincidint amb la data de l'examen de la primera convocatòria. Aquesta activitat puntuarà, en la nota final, amb un 70%.

A banda d'aquestes activitats obligatòries, la professora tindrà en compte, a l'hora de l'avaluació final, l'actitud en classe, la disposició a la participació, la motivació, etc., així com altres activitats complementàries que es puguin desenvolupar al llarg del curs.