Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Periodisme (2004) |
Assignatures |
DISSENY MULTIMÈDIA II |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DISSENY MULTIMÈDIA II | Codi | 12152202 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Introducció a Internet 2. Evolució d’Internet 3. La planificació de mitjans a Internet (models de contractació) 4. Avantatges i inconvenients de la publicitat a Internet 5. Agents del mercat: anunciants, agències, centrals (nous agents) 6. Tipus de suports 7. Usabilitat a la web 8. Tipus de formats 9. Contractació i negociació 10. Seguiments de campanya 11. Creativitat a Internet 12. El guió multimèdia 13. El briefing d’un interactiu 14. El flux de treball en un projecte multimèdia 15. Optimització de cercadors 16. Nous formats 17. Servidors de publicitat. Els ad-servers? 18. La medició d’audiència a Internet 19. Estratègies de màrqueting i publicitat. Casos pràctics 20. Comunicació interactiva: Tv digital, SMS, MSMS, WAP... 21. Comerç electrònic 22. Programes d’afiliats 23. Eines de màrqueting: CRM / MK viral, jocs 24. Blogs i comunitats virtuals 25. Legislació 26. El projecte 27. L’equip humà en els projectes multimèdia 28. Exposició de projectes |
8.1 La Web Corporativa 8.2. Formats Rich Media 8.3. Behavorial Targeting |