Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
TEORIA DE L'ART |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIA DE L'ART | Codi | 12214112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Comprendre les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història Aprendre a analitzar textos Aprendre a interpretar i fer un comentari crític d'un llibre, d'una exposició o d'una obra artística Elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit | |
A2 |
Aprendre a interpretar i fer un comentari crític d'un llibre, d'una exposició o d'un obra artística elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit | |
A5 |
Elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit | |
A6 |
Comprendre les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història Aprendre a interpretar i fer un comentari crític d'un llibre, d'una exposició o d'un obra artística Elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit | |
A8 |
Aprendre a interpretar i fer un comentari crític d'un llibre, d'una exposició o d'un obra artística | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comprendre les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història Aprendre a analitzar textos Aprendre a interpretar i fer un comentari crític d'un llibre, d'una exposició o d'un obra artística | |
B2 |
Comprendre les reflexions que sobre l'art s'han fet al llarg de la història | |
B3 |
Aprendre a analitzar textos | |
B7 |
Elaborar sintèticament els coneixements rebuts i poder-los comunicar ordenadament i per escrit | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |