Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ A L'ECONOMIA I A L'EMPRESA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2019_20 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ A L'ECONOMIA I A L'EMPRESA | Codi | 12224101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
N. Gregory Mankiw, Principios de Economía, 5ª, 2009 Juan Tugores Ques, Economía internacional : globalización e integración regional , 6ª, 2006 Eduardo Bueno Campos, Organización de Empresas: Estructura, Procesos y Modelos, 2ª, 2007 Eduardo Bueno Campos, Curso Básico de Economía de la Empresa, 1ª, 2004 Andrew A. Adams, Juan Carlos Yáñez-Luna, Pedro I. González Ramírez, Mario Arias-Oliva, Kiyoshi Murat, "The social impact of Snowden’s revelations on Mexican youngsters", Journal of Information, Communication and Ethics in Society, 2017 Jorge PELEGRÍN-BORONDO; Emma JUANEDA-AYENSA; Mario Arias-OLIVA; Carlos GONZÁLEZ-MENORCA, Umbrales psicológicos de precios: modelo de valoración de la oferta competitiva, Cuadernos de Estudios Empresariales, 2014 Jorge Pelegr?n-Borondo; Mario Arias-Oliva; Cristina Olarte-Pascual, Emotions, price and quality expectations in hotel services, Journal of Vacation Marketing, 2016 J. C. Yáñez-Luna, M. Arias-Oliva, M-learning : aceptación tecnológica de dispositivos móviles en la formación online, Revista de Tecnología, Ciencia y Educación, 2018 Andrew A. Adams, Mario Arias-Oliva, Ana María Lara Palma, Kiyoshi Murata, "Surveillance following Snowden: a major challenge in Spain", Journal of Information, Communication and Ethics in Society, 2017 |
Complementària | |