Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009) |
Assignatures |
FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12224106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Cada quadrimestre els alumnes realitzaran pràctiques en grup o individual que es lliuraran al professor. L'assistència a aquestes sessions és obligatòria. | 40% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Es faran presentacions d'algunes pràctiques realitzades en grup. | 20% | ||||
Proves objectives de tipus test |
|
Es durà a terme un examen teòric semestral tipus test. | 40% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Aclariments: -Tant en les pràctiques com en les presentacions i els examens s'ha d'obtenir una puntació mínima de 4 per tal que es faci mitjana. Si en alguna d'aquestes tasques la puntuació és inferior, caldrà recuperar-la a final de curs. -La part de relacions públiques i la part de publicitat s'avaluaran per separat. Cada part representa el 50% de la nota final de l'assignatura. -Les dues parts han d'aprovar-se obligatòriament de forma independent amb un 5,0 per poder aprovar l'assignatura. -Per superar l'assignatura en segona convocatòria cal que l'alumne dugui a terme les pràctiques i superi l'examen final amb una nota de 5,0. |