2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Explicació dels continguts, metodologies d'aprenentatge i avaluació
Sessió Magistral Explicació per part del professora dels diferents tipus de pensament creatiu i donar les eines i tècniques suficients per a què l'alumne pugui aplicar la creativitat en la ressolució de campanyes.
Supòsits pràctics/ estudi de casos Resolució per part de l’alumne de pràctiques en grup. Joc de rol anunciant-agència.
Presentacions / exposicions Presentació i defensa per part de l’alumne de les propostes creatives generades com a resposta a brífings concrets.
Treballs Desenvolupament de treballs en grup de caràcter gràfic, conceptual i audiovisual amb l’objectiu de reforçar les eines necessàries per a esdevenir director d’art, planificador estratègic o director de comptes.
Simulació Resolució d'un cas amb una entitat sense ànim de lucre (Aprenentatge i Servei)
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Lectura d'un llibre i redacció d'una ressenya crítica o realització d'un treball de recerca
Atenció personalitzada Tutories personalitzades per resoldre dubtes a petició de l'alumne