2019_20
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
B2
B11
C5
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 5%
Treballs
B2
B4
Es realitzaran treballs individuals i en grup 60%
Simulació
B2
C4
Es realitzarà una crònica individual de la simulació (APS) 5%
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada
B3
C3
C4
Lectura i redacció d'una ressenya crítica o redacció d'un treball de recerca 15%
Altres  

Assistència, participació i actitud a les classes

15%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera convocatòria (maig)

Les pràctiques i ressenya que obtinguin una nota inferior a 4, s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Les pràctiques repetides no optaran a obtenir una nota superior a 7.


Segona convocatòria (juny)

L'alumnat que no segueixi l'avaluació contínua només té la possibilitat d'anar a 2a convocatòria. Avisar abans del 30 de setembre a la professora de voler optar per aquesta modalitat d'avaluació.

Presentació de totes les pràctiques avaluables proposades durant el curs de manera individual (60%), una ressenya (15%) i un únic examen teórico-pràctic (25%) que es realitzarà al juny. Les pràctiques i la ressenya s'entregaran dins de la primera convocatòria i, les pràctiques que obtinguin una nota inferior a 4 s'hauran de repetir a la convocatòria de juny. Els treballs repetits no optaran a obtenir una nota superior a 7.