2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau en Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  CREATIVITAT PUBLICITÀRIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT3
Els treballs en grup incorporen una part avaluable mitjançant les presentacions orals 5%
Projectes
A16
CT3
Es realitzaran diversos projectes individuals i en grup al llarg del curs 55%
Proves objectives de preguntes curtes
CT2
Es realitzaran dues proves de preguntes curtes i tipus test de la part teòrica. 30%
Altres  

Assistència, participació i actitud a les classes

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Nota final i segona convocatòria

Per tal que es pugui fer la mitjana total de l'assignatura, els estudiants han d'haver obtingut més d'un 4 en cadascuna de les pràctiques o projecte presentats. Aquelles pràctiques/projecte que hagin obtingut una nota inferior a 4 o que no s'hagin presentat, s'hauran de repetir en una segona convocatòria. Aquesta serà al cap de 3 setmanes d'haver obtingut la correcció de la primera convocatòria. La màxima nota que aspiraran aquelles pràctiques presentades en segona convocatòria serà de 7. En cas que l'estudiant tampoc superi aquesta segona convocatòria, la pràctica es podrà presentar de manera individual a la convocatòria de juny, i la seva nota màxima serà de 5.

Respecte a la teoria (2 proves de preguntes curtes i tipus test), caldrà que la mitjana de les dues proves sigui superior a 4. En cas que aquesta mitjana sigui inferior, caldrà que es presenti a la convocatòria de juny d'aquelles proves suspeses. La màxima nota que aspiraran les proves presentades a la convocatòria de juny serà de 7. 

Aquesta assignatura no contempla l'avaluació única.