2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ Codi 12224113
Ensenyament
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Tercer 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Adreça electrònica santiago.juan@urv.cat
Professors/es
JUAN APARICIO, SANTIAGO
Web
Descripció general i informació rellevant L'assignatura "Tècniques de màrqueting i comunicació" representa una visió general sobre els principals aspectes teòrics i pràctics d'aquest coneixement. El màrqueting és avui una disciplina crítica per al management de qualsevol empresa o organització i determina al 100% tots els projectes de comunicació que l'esmentada empresa o organització ha d'implantar. El màrqueting equival a la funció comercial de les organitzacions i, actualment, totes les seves estratègies i accions de comunicació (publicitat, relacions públiques, promocions, màrquetin on line, etc...) exigeixen uns resultats comercials positius, un bon retorn de la seva inversió. Doncs bé, per assolir tot això, cal que els professionals de la comunicació entenguin i dominin aquest entorn d'àmbit superior que és el màrqueting: un conjunt de coneixements i tècniques que són bàsics per a la gestió moderna de qualsevol tipus d'organització empresarial o institucional orientada al mercat, als consumidors o usuaris.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent