2016_17
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  TÈCNIQUES DE MÀRQUETING I COMUNICACIÓ
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A15 Coneix els fonaments teòrics i conceptuals del màrqueting
Comprèn la dimensió pràctica i real del màrqueting
Assumeix la total relació que existeix entre màrqueting i comunicació
Adquireix els coneixements necessaris per atendre l'aplicació del màrqueting en la futura vida professional dels estudiants
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
 B3 Aplica tècniques innovadores i obté resultats
 B4 Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica
 B5 Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides
 B9 Té capacitat de planificació i organització
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
 C4 Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric